woensdag 2 augustus 2017

Aftellen


Na de toch wel teleurstellende mededeling in juni dat mijn nieuwe auto, aka Iggy, pas half augustus van de boot zou rollen ging ik al snel weer over tot de orde van de dag. Er zijn tenslotte ergere dingen in het leven.

Vandaag vroeg collega, 'Heb je al iets over je auto gehoord'. Nee dus, 'maar dat verwacht ik deze week ook niet. Half augustus is pas over twee weken', zei ik. Vanmiddag ging mijn mobiel. Ik kijk even en zie wel een nummer maar geen naam. Ik laat de telefoon rinkelen. '0475', zeg ik tegen collega, 'Is dat in deze regio'. Zij antwoord bevestigend. 'Dit is al de tweede keer dat ik door dit nummer gebeld ben', zeg ik. 'Zaterdag is er ook al van dit nummer gebeld'. Ik kijk nog eens goed en zeg, 'Toch niet, er zit een cijfer versch…' en op dat moment weet ik het. De garage!

Ik bel terug en verwacht eigenlijk te horen dat er problemen met de levering zijn maar nee. Iggy is al in Nederland, het kenteken en de meldcode zijn al bekend. We maken een afspraak. Volgende week woensdag, iets na vieren, neem ik afscheid van Suvvertje.

Eenmaa thuis regel ik dat ik eenmalig ietsjes meer dan normaal mag pinnen, zet de verzekering met ingang van 9 augustus om en download ook maar meteen de AutoModus app van mijn verzekeraar.  

Pas dan dringt het goed tot mij door. Ik kan gaan aftellen. Iggy is on her way!!

5 opmerkingen:

Reacties zijn welkom. Altijd!