dinsdag 8 augustus 2017

Bijna gewend…

Hier WIL ik niet aan wennen, schreef ik een paar weken geleden. Dat 'hier' sloeg op het feit dat ik voor een periode van drie weken niet op maandag kon genieten van mijn parttime dag maar pas op dinsdag waardoor het toch wel heel erg aanvoelde als een 'gebroken' weekend. Wat natuurlijk flauwe kul is: Er zijn legio mensen die het met een weekend van 2 dagen moeten doen en daar verder geen last van hebben. 

Het blog stond nog niet online toen ik mij realiseerde dat ik de maandag aansluitend aan de vakantie van collega ook mocht werken. Iets met overdracht van werkzaamheden naar een andere afdeling en aangezien ik in zijn vakantie met de eerste voorbereidingen was begonnen, mocht ik het ook afmaken. Dat was gisteren. 

Vandaag geniet ik dus van mijn laatste 'tussen twee werkdagen inliggende' vrije dinsdag… En weet je wat ik mij gisterenmiddag realiseerde: Ik ben al bijna gewend aan werken op maandag. Zo snel gaat dat dus. 

6 opmerkingen:

  1. Een mens wordt inderdaad heel snel dingen gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk, alles went!
    Ook je Suvverdje achterlaten morgen en wegrijden met je nieuwe Iggy! Spannendddddd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sttt… Dadelijk word ik emotioneel … Ik heb nog nooit zo lang in dezelfde auto gereden… Snif..

      Verwijderen
    2. Ohhh sorry... ja ik zou dat ook hebben hoor, dus geeft niks ;-) . Maar met mijn Fiat Panda van 3 jaar oud heb ik nooit zo'n band gehad. Is gewoon een pruttelbak vanwege die 2-cilinder motor. Daar heb ik nooit aan kunnen wennen eigenlijk. Dus ik zal een gat in de lucht springen als de garage belt!
      Geniet van je nieuwe auto!!!

      Verwijderen
    3. Dat gaat zeker lukken. Alles is geregeld en over minder dan 24 uur is het zo ver..

      Verwijderen
  3. Niet iederren, hoor. Ik ken mensen die daar moeite mee blijven hebben. Dus best knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom. Altijd!