10 augustus 2017

Even voorstellen


Hier is zij dan: Iggy, het nieuwe Wiebelmobiel. Het is wel even wennen, zo'n nieuw vierwielig exemplaar. Ondanks dat zij ongeveer even groot is als Suvvertje oogt zij groter, hoger, breder en voelt zij sneller aan. Daar waar Suvvertje bij een snelheid hoger dan 120 km/uur nog wel eens wilde kreunen en steunen zoeft madam over het asfalt en vreet kilometers of het niets is. Tenminste: de eerste 250 km zijn vlekkeloos en ultra zuinig verlopen.  

250 km ja en nee, ik ben vandaag niet vrij geweest. Zoon en ik zijn gisteren even naar Eindhoven gereden om Mams de nieuwe aanwinst te laten bewonderen. Dat hoort er (bij ons in de familie) nu eenmaal bij. 

Nu alleen de stoel nog helemaal goed ingesteld krijgen, het (automatisch) schakelen van 1 naar 2 iets soepeler laten verlopen en het klokje zo ver krijgen dat hij de juiste tijd aangeeft en ik ben compleet tevreden. 

Alsof ik dat nu nog niet ben.. ;-)

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie auto!
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
    Veel succes er mee en veilig reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik wens je veel veilige kilometers met Iggy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je veel fijne en zekere kilometers in dit mooie autootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is ze mooi, de kleur ook zeg! Gefelicitieerd!
    Ben zo blij voor je! Veel veilige kilometertjes gewenst met je mooie Iggy..
    De mijne gaat trouwens Miss Piggy heten, vanwege die lekkere kont ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom. Altijd!